7/10
2011-10-07 / 16:43:44 / Allmänt

Fredag, bästa dagen på hela veckan som sagt.
Helt underbart att känna att det är helg.

Har haft otroligt lite med barn idag, så har haft en lugn och mysig dag med dem!:)
Började i.a.f 9:30 idag, så det var riktigt skönt med sovmorgon,
Therese slingade håret på mig igår, blev bra, men inte så jääättebra,. Skulle haft mera färg, så ska gå till frissan som finns precis breve mig och fixa till det någon dag. Annars är jag nöjd!

Åkte till hälsocentralen på förmiddagen iaf, fick en tid 10:15, och vet ni, haha jag hade en glasbit i foten. fyfan vad skönt det är nu att kunna gå!!
Gjorde så himla ont, kunde inte ens gå på foten. Fick gå på hälen.. inte så skönt direkt.

Sitter i lägenheten nu och bara ta det lungt.
Therese kommer hit, och vi ska mysa ikväll! :)
Kanske ett glas vin, även fast jag varit utan alkohol nu i 3 veckor tycker jag man kan få unna sig något gott! ;)

Ne nu ska jag dammsuga lite!

Min nya hårfärg just nudå




Puss!

1 Kommentarer
Marre:

Snyggt håret blev! :)



SKRIVET DEN: 2011-10-13 KL: 20:26:38 URL: http://maaarree.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: