3e oktober!
2011-10-03 / 13:48:02 / Allmänt

Hej oktober..

gud vad alla dagar och månader går fort just nu..
livet rullar på som sagt,
haft en lugn och skönt helg, barnvakten ryckte in som sagt.
Igår mådde man mindre bra.

Hade världens huvudvärk, kallsvettades och mådde skit.
Fick skjuts hem av farbror Kjell. Gick direkt och la mig och vilade. Slocknade direkt.
Blev hemma idag från jobbet.

Har kompetensutvecklingsdag idag, hade varit bra om jag var  med på det. Men känner att jag måste bli frisk någongång så jag slipper vara hemma.
Vi skulle vara på Bodaborg, sen ute på eftermiddagen, dom har säkert jättekul.
Men jag måste vila min kropp och bara ta det lungt annars blir det bara värre.

Jag hoppas jag kan jobba imorgon. :)

Skulle visa vad jag shoppade förra veckan också.









0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: