29/10
2011-10-29 / 12:11:19 / Allmänt

Hallå!

Igår sluta jag 16, sen cykla jag hem och packa ihop lite saker sen kom mammsen och hämta mig.
åkte hem hit till Torvalla, åt mat och titta på idol, en lugn fredagskväll med andra ord.
Prata lite med syster också.
Åh jag längtar så himla mycket efter henne nu<3
Hon har bokat resa hem hit till Östersund den 25e November, då blir det myshelg och lite party:')

Köpte hostmedecin igår på apoteket, nu vill jag bli frisk.
Men så himla jobbigt att man går och hostar exakt hela tiden.
:( Det är fan som ett rivjärn. gör as ont.

Idag ska jag på stan, måste köpa en ny mascara, sen ska jag på snö of sweden outleten som är i helgen mellan 10-17 vid brandstationen så åk dit och fynda billiga smycken:)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: