27/10
2011-10-27 / 16:04:40 / Allmänt

Jaha..
Då kom den fina lönen in..
eller slut nu typ efter räkningar och hyra? näääädå! Men skönt att ha betalat den skiten nu:)
Har varit en lugn dag på jobbet.
Åh vad jag vill träna. Är så jävla träningssugen nu så det finns inte. Men har världens hosta och jag vägra bli sjuk inför Sthlms resan, vägra!

Jag hoppas jag blir frisk snart. är sjukt less på den här hostan.
Tur det inte blivit värre i.a.f

Imorgon är det fredag och helg som inväntas! SKÖNT.
Dock blir det ingen utgång i helgen, alla som ska fira Halloween. Jag skippar det.
Ska äta middag hos mamma o pappa imorgon sen på lördag blir det stan och så ska jag på Snö of sweden outleten tror jag.
och sen blir det myskväll med Therese.
Ska packa och göra iordning allt sen också.
ÅH jag vill åka nu!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: