26/10
2011-10-26 / 22:28:31 / Allmänt

Hallå!

Idag öppnade jag, var helt död när jag vakna imorse eller inatt om man säger så.
har sovit 3h.
Hostat mig igenom hela jävla natten. Fattar inte att jag inte varit mer trött idag.
Gick i.a.f bra att öppna och jobba, fått påhälsning av våra storbarn som lämnade oss i sommar som börjat skolan!
Vad stora dom är. hihi kul att se dem:)

Sen cykla jag till ett ställe för att skriva på lite papper. Har tagit på mig ett extra arbete.
Jobba lite extra på helgerna , ta hand om en flicka , lite som en ledsagare. Kommer bli ett kul och spännande och lärorikt jobb!:)

Sen åkte jag till barnens hus och köpte present till Teodor. Stor killen har fyllt 5.
Jag köpte en film . " Nils karlsson pyssling. Han älskar att titta på film och jag känner nog ingen som kan sitta så stil och titta igenom en hel film som han alltså. sjukt.
Sen en pysselbok!
Han blev superglad:)

Åt middag och prata en massa.
Sen kom mamma ner också. Cykla sen hem och titta på 112 på liv och död där min fabror medverkar! Han är så himla duktig och dom gör ett underbart jobb!
Är så stolt:D!

Sover här hos mammsen o pappsen inatt.
Imorgon får jag sovmorgon, 9 börjar jag. Så skönt det ska bli.

image description
puss på mina goa killar<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: