22/10
2011-10-22 / 16:24:26 / Allmänt

Hejsan!

Fy vilken tung vecka detta har varit. Värsta och tyngsta i mitt liv.
Tankar har snurrat runt och jag tänker på alla nere i Kungsör<3 Speciellt Mattias familj och Sofia<3
Jag önska att det här aldrig hade hänt..
och idag fyller du 21 år Mattias, tragiskt att du inte ens fick fylla 21. Livet är orättvist.
Jag hoppas du blir ordentligt firad idag! :)

Ikväll ska jag ut med Mathias och äta på Volos, sen blir det en lugn kväll.
Igår var jag hemma hos Therese vi myste, och prata om allt.
Du är den bästa vän jag har. jag älskar dig så mycket är så tacksam över att du alltid ställer upp.
Nu vill jag bara att våran Sthlm resa ska komma så vi kan få ha kul<3.


Grattis på födelsedagen Mattias <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: