15/10
2011-10-15 / 15:02:35 / Allmänt

Hejsan!

Igår var det en bra dag!
Efter Malin slutade så åkte vi till Gränby C och shoppa lite alkohol haha;)
Sen köpte jag en ring & ett par örhängen bara på Gina:)
Åkte sen hem och börja dricka och fixa oss, sen drog vi och åt på en mysig resturang här i närheten, jag åt en as god grekisk pasta!

Gick sen en sväng till Malins föräldrar och sen gick vi hem hit igen och körde!!!!
Drog sen ner på stan och då blev det Krogen:D
hade as kul och dansa hela tiden tror jag. as bra musik också.

Taxi hem och sen däcka vi i malins bäddsoffa haha,.
vaknade as fräsh och pigg halv 10 sen ringde syrran och vi prata ett tag! mys:) saknar henne så himla mycket. Längtar tills jag och Therese ska åka ner snaart åker vi 1a november:D

Snart kommer Malins föräldrar förbi och ska dricka lite kaffe, sen ska vi ta en promenad ner till tågstationen och hämta ut min biljett och sen äta lite lunch tror jag :) fårse.
Utgång ikväll igen:D
KBK!!!!!!!!!

här kommer lite bilder från gårdagen;)









1 Kommentarer
tove - emilios mamma♥:

Du är så JÄVLA fin!!!!!



SKRIVET DEN: 2011-10-19 KL: 16:33:20 URL: http://tovediana.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: