14/10
2011-10-14 / 10:45:23 / Allmänt

Hallå!

Vaknade 9:30 här i Malin lilla söta lägenhet:)
Hon jobbar, så jag tar det lungt och ligger i myser.
Har nyss skickat iväg mail till SJ om resegaranti, är det mer än 60 min försenat får man 100% tillbaka och jag var som sagt 80 min försenad till Uppsala.
Så pengar ska jag ha tillbaka.

Sen när Malin kommer hem ska vi åka och köpa massa gott dricka inför helgen!
Sen blir det middag på resturang och dricka lite innan vi börjar här hos Malin.
Jag känner på mig att detta blir en mysig och bra kväll!:D

Något jag behöver just nu........


Var till frissan igår och fixa till håret, klippte bort det slitna sen slingade det:)
Är så himla NÖJD!

1 Kommentarer
emilia:

Älskar hårfärgen Marielle, du passar jättebra i den :-)



SKRIVET DEN: 2011-10-14 KL: 12:57:17 URL: http://emiliashine.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: