10/5
2011-10-05 / 19:57:01 / Allmänt

Hejsan!

Då var halva veckan gjord.
Skönt, och snart fär ma bort från stan ett litet tag nästa vecka.
Gissa om det ska bli underbaaart. ehm jaaaaaaa!

Annars var mammsen hit idag med, vi flytta ner lite saker ner i förrådet sen har vi burit upp mitt köksbord + stolarna.
Det börjar bli riktigt bra här hemma, på lördag ska både mamma och pappa komma hit, vi ska flytta ner lite mer saker!
I helgen blir det lugna puckar, haha har inte druckigt på 4 jäkla veckor nu, hur bra:D?
Är fan riktigt stolt över mig själv som inte varit ut.
Nästa helg blire party och bara kööööööööööra i Uppsala. Ska bli så grymt.

Har i.a.f fått internet nu, så nu har jag mobilt internet, funkar faktiskt riktigt bra ;)

Ska bara mysa framför tv:n

Har fått min snygga väst som jag la ut bild på också, den passa perfekt:D!


Måste bara tala om att jag har världens bästa föräldrar som alltid ställer upp! <3
Tack för att ni är dom ni är!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: