10/10
2011-10-10 / 19:04:42 / Allmänt

Hallå!:)

Måndag idag och en ny bra vecka väntas!
Idag började jag 6:30-14 , sen har jag planering utöver det i veckan, så gjorde den idag 2h!
Så skönt att jag gjort den denna vecka.
Fixade inför föräldramötet som vi ska ha på onsdag kväll!
Fixade powerpoint presentationen, overhead och ljud m.m
Tur att man är snabb och hyffsat teknisk;) det uppskattar i.a.f dom flesta på jobbet. haha...
Marielle? hur gör du allt så fort?

Sen har jag ringt och bokat frissa, på torsdag kl 14 fick jag en tid här vid mig:D Toppen, jag som har tidig dag också!

Denna vecka ska jag i.a.f börja träna, men börja lite försiktigt, tänkte gå på löpbandet ikväll.
Sen imorgon börjar jag 11 då ska jag försöka gå upp tidigare och springa lite.

Ska börja träna nästa vecka igen på Step in, är så peppad, nu vill jag vara frisk frisk och inte bli sjuk igen!!!

pussss


snyggbryyyds

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: