You learn!
2011-11-19 / 18:07:51 / Allmänt

Halloj!:)

Allt bra med er mina kära läsare? haha:)
Med mig är det bra.
Idag har jag varit med sötaste Bella:), 10-16, vi hann mycket, ta långpromenad, fikade hos Therese och det var kul!!:)
Sen hann vi gå till lekparken och gunga, gå och posta lite brev också.
Så himla skönt väder.
Sen åt vi mellanmål och massa lek.
Har vilat 1h nu i soffan, ska ta lite käk.

Therese kommer ikväll, och ikväll ska vi springa upp & ner till förrådet för att ta tillbaka saker som vi ska bära upp här i lägenheten!
Sen blir det mys och dricka lite vin. 
Haha sjukt att man har kvar sin vinbox sen jag var hos Malin i Uppsala:)
Men men;) den som spar han har.

Btw igår ställde jag mig på vågen, fick en chock och trodde inte på vågen , ställde mig där efter igen.
och insåg att den stämmer nog.
Men jag ställde mig på den efter jag tränat och duschat dessutom hade jag inte hunnit ätit middagen. Men ändå

=)

1 Kommentarer
Anonym:

hehe ja det är det :) var ju efter fest där ;) Kram



SKRIVET DEN: 2011-11-20 KL: 00:26:45 URL: http://sofiahellbom.bubbleroom.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: