städa,träna,städa.
2011-11-21 / 21:35:47 / Allmänt

Hallå!

Imorse klev jag upp vid 8, sprang 20 min på bandet! Skönt.
åt god frukost och läste tidningen och drack gott kaffe! Kaffet är som godast på morgonen.
Skönt att man hinner med massa saker när man börjar 11.

Jobbade till 16, sen cykla jag hem.
Börja röjja undan och plocka ner massa saker och slet fram dammsugaren och städa.
Mathias var även hit och hämtade soffan så nu är v-rummet helt tomt!

Sitter på golvet och tittar på tv;n just nu hahah.
Imorgon kommer mamma hit och ska hjälpa mig lite med det sista.
Känns bra att jag hunnit med ganska mycket ändå.

Tränade nu ikväll också. Skönt!
Kommer sakna löpbandet! Man blir så bekväm när man har ett hemma, kan både dra på gymmet och träna hemma och springa! Så skönt.

Ne nu ska jag ta bort färgen från mina ögonbryn, håller på att färga dom lite mörkare!

Puss:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: