last night!
2011-11-23 / 19:38:50 / Allmänt

Hej!

Tragiskt att man ligger på golvet och surfar, haha
Ikväll är det sista natten i den här lägenheten på Krondikesvägen.
Känns riktigt bra, har som inte trivts alls i den här lyan.
Så ska bli mysigt att få bo hemma 1-2 månader!

Imorgon slutar jag tidigt, så då ska jag ta badrummet och köket.
Orka verkligen inte det ikväll, blir en tidig kväll ikväll.
Öppnar imorgon då jag egentligen jobbar 10-13:30 , men vad gör man inte för pengar..

Har tagit hand om Bellan ikväll också:)! Gick jättebra.
Har även lagt in mina räkningar, haha 2 stycken.
Känns så himla bra att man får spara av lönen nu när man flyttar hem.

Jag och Therese beställde en varsin klänning som vi tänkte ha på Juldagen , skitfina!
Har fått hem dem redan, dom ligger och väntar i Torvalla,
hoppas den är lika fin irl som på bilden:D Längtar!


pusshaj

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: