I hate you Rihanna:)
2011-11-03 / 17:33:20 / Allmänt

Fyfan vilken kväll igår..

Vi drog till Globen igår, hade bokat bord kl 18 på en grekisk resturang, åt jättegod mat och drack gott.
Sen efter det gick vi in i globen och in på en bar där och drack där.
Senare in i globen och står och väntar på Rihanan att hon ska gå upp på scen och bara köra.
När det är ungefär 5 min kvar tills hon ska börja spela så kommer det en kille upp på scenen och säger
" Tyvärr har Rihanna insjuknat och kan inte spela ikväll, var god att lämna arenan!"
Tack så mycket.
Detta är vad jag bara hade väntat på , jag kände på mig så jävla MYCKET!
Blev så jäkla arg och ledsen, har sett framemot det här flera månader och nu fick vi inte se henne.
Hon uppträdde i tisdags i globen och det hade tydligen varit as bra, men sen är hon så smart och kör en utgång och dricker sig packad som bara den.
brabra. Om man vet att man har en spelning dagen efter inför typ 14.000 fans bör man dricka då? ehhhh nä.

aja.
Sjukt besviken.
Tåg tåget in till stan, drog på Ambasaduer och körde järnet.
Shota, drack drinka, och cider och fick shots gratis.
tack för en jävligt rolig kväll!
DADA LIFE och CALVIN HARRIS gjrode min kväll. Fyfan vad bra ni är<3

Har mått bra idag, brukar som sagt alltid bli bakis, men har bara varit trött, jag och therese har legat i sängen och sovit hela dagen, haha, beställde en pizza åt två bitar sen la vi oss igen.
Nu har vi duschat och ska gå iväg till ett köpcenter här breve och titta lite:)
Ikväll blir det lungt, för imorgon ska jag på Mattias begravning kl 11:00 börjar den!

Här kommer lite bilder.











0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: