fredag!!
2011-11-18 / 19:58:01 / Allmänt

Hejsan=)

Idag har jag och min jobbarkompis Marit och Madde varit på introduktionsdag för ny anställa i Östersunds kommun, haha=) från 8-13 innehöll massa bra saker som man fick veta! En bra dag.
Sen jobbade jag på mitt andra jobb 14:30-17:30, blir imorgon mellan 10-16 :)
Går jättebra i.a.f , hon trivs bra med mig och jag trivs med henne!:)

Kom hem vid 18, bytte om till träningskläder och körde PW på löpbandet i 30 min, sen gjorde jag armhävningar/magövningar. Åt därefter och diska. Ligger i min OnePiece nu och myser och är helt slut.
Skulle kunna somna nu, men man måste se Idol först:)

I helgen blir en lugn helg. Sjukt skönt att man inte druckigt något eller varit ut sen Sthlm.
Haha sjukt att man inte varit på Olearys sen dom öppnade.
Men nästa lördag ska jag och syster ut:) wiiiho!

Ne nu ska jag bara mysa.
Puss på er



Det går bara man vill!

1 Kommentarer
Anonym:

Fin bild :)



SKRIVET DEN: 2011-11-18 KL: 21:10:53 URL: http://Sofiahellbom.bubbleroom.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: