8/11
2011-11-08 / 16:35:13 / Allmänt

Hallå!

Idag började jag på mitt 50% schema, så jäkla trist så jag vet inte vad jag ska göra just nu,eller juste det vet jag visste.
Jag och Therese har bestämt oss för att söka ihjäl oss med jobb i Norge/Trondheim.
Början av nästa år ska vi flytta dit, så nu ska vi söka massa.
Så jäkla kul att vi tänker exakt likadant och vill samma saker. Sen vill vi ut och resa också, hur underbart?
Nu jäklar!!!!!!!!
Tänker inte stanna kvar i den här tråkiga staden, händer aldrig något nytt och man träffar alltid samma folk.
Får panik!
Finns en krog att gå på i stan, hur kul är det. haha alltså...............

Ne nu ska det hända saker här :) Det kan jag verkligen lova Er!

Sjukt less på denna hosta och förkylning. Måste besöka läkare snart ifall det inte blir bättre.
Brukar ALDRIG bli såhär.
Har inte tränat på hur länge som helst nu, jag tittar på löpbandet som står brevid mig och det känns så lockande att springa.
Blir galen :'(



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: