5/11
2011-11-05 / 17:59:42 / Allmänt

Hallå!

Igår var det en jobbig dag, jag och Therese tog tåget mot Eskilstuna som gick 09:00, sen hämta fina Sofia oss på tågstationen och sen åkte vi till Kungsör.
Fick se hur dom bodde och träffa Mattias fina familj!<3
Sen åkte vi på begravningen, världens vackraste begravning och allt var så fint.
Vi kommer sakna dig så himla mycket Mattias.

Åkte hem där sen vid 3 tiden, tog tåget mot Sthlm, sen åt vi tacos och drack vin! mysigt.
Blev sen en jätterolig kväll!
Sov till 11 sen tog jag en dusch och sen har vi gått på stan,
har inte varit ett dugg bakis, haha så skönt:)
Nu ska vi laga mat och börja dricka igen.

På måndag morgon åker vi hem till Östersund igen och det känns så jävla tråkigt.
fyfan det är så kul här, att gå ut och bara veta att "där är den" eller typ känner alla som man ser.
Hatar seriöst Östersund, finns typ en jävla nattclub, haha alltså fyfan vad kasst.
DÖR!
Början av nästa år ska jag fan flytta hit, nu ska CV slipas och sen ska jag och Therese börja söka jobb här.

Ne nu ska vi laga mat, fläskfilé och klyfpotatis och fetaostsallad!


Fina Mattias, jag hoppas du har det bra där du är nu.
Du är himlens vackraste ängel!
Kommer aldrig att glömma dig.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: