30/11
2011-11-30 / 21:49:32 / Allmänt

Sista november, sjukt att det är 1:a december imorgon.
Tiden går så otroligt fort. Förstår inte..

Sitter och kikar på Nyårsklänningar, hittar massa fina, vill beställa, men hittar ingen som man verkligen vill ha, typ " ÅH nu beställer jag denna, älskar, ska ha. osv :)
Får titta mera. Vill ha en snygg!!

Efter jobbet gick jag hem, våga inte cykla nu när det blivit lite isigt.
Mamma och jag drog ner på stan en sväng och jag har köpt mig en ny locktång.
Sen drog vi på badet och träna.
Jag sprang i 20 min sen rodde jag och lite crosstrainer.
Ett skönt pass.

Imorgon jobbar jag 9-17:30 sen ska jag packa färdigt allt för på fredag åker jag och mammsen upp till pappa som redan är i stugan!


Blir man sugen eller?
Snygga Ed Westwick som spelar "Chuck" i Gossipgirls!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: