29/11
2011-11-29 / 22:48:38 / Allmänt

Hallå!

Allt bra med er?:)
Med mig är det bara bra, jobbar och idag har det varit fullt upp hela dagen, jobbat med adventskalendern slagit in 24 paket och gjort massa andra viktiga saker, alltså december månad på förskola = KAOS? haha..
Aja har i.a.f gått bra!!

Har bara myst och tagit det lungt idag, så otroligt skönt och bara inte göra någonting! njuter verkligen.
Imorgon jobbar jag 9-15 kort dag, så skönt.
Sen ska jag åka ner på stan en sväng och efter det dra och träna. Längtar!!
Ska börja packa lite smått inför helgen då jag följer med Mamma och Pappa upp till stugan.
Bara ta det lungt och vara för sig själv. Där kan jag verkligen njuta och koppla av ordentligt!
Ska bli så skönt.

Luktar så himla gott på mitt rum också, tänt massa ljus och vanilj ljus. Love it.


Kom, kom lite närmre
Och sprid, sprid lite värmre
Kom, kom lite närmre
Och sprid värme och ljus
Kom håll min hand.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: