28/11
2011-11-28 / 21:52:33 / Allmänt

Hallå!

Hoppas ni haft en bra helg.
Min helg har varit toppen.
Utgång i lördags med syrran, vi var ut och åt på resturang med mamma och pappa! Jättemysigt och gott:)
Sen tog jag och syrran taxi hem till torvalla för att dricka lite och sen kom Sandra, drog sen in till krogen vid 23. Hade en jätte rolig kväll!
Sandra följde med oss och sov här. Vi låg i sängen hela dagen, bakis och trötta haha!:)

Kom massa snö igår i.a.f men dock inte lika roligt väder idag, stormat lite eller?
Har i.a.f jobbat idag 7:45-16 sen 16:30-18:30 :)
Imorgon har jag öppning och jobbar till 15:30, hyffsat trött ..

Nu ska jag bränna en julskiva med massa jullåtar som barnen ska få lära sig innan det är Lucia:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: