20/11
2011-11-20 / 16:36:09 / Allmänt

Hallå!

Redan söndag, helgerna går så himla fort!
Sista veckan nu i lägenheten, igår så bar jag och Therese upp massa saker från förrådet.
Så nu ser det skit ut här i lägenheten. haha
Ska fixa tillbaka allt som det såg ut när jag flyttade in här.

Så förhoppningsvis hoppas jag att allt är klart så jag kan sova hemma torsdag kväll i torvalla.
Jag och Therese hade i.a.f mysigt, vi drack vin och hade trevligt=)
Sen var Jens hit en sväng innan och drack kaffe.

Har fikat idag med Jens och han tog med sig söta Novali. hihi:)
Trevligt.
Nu sitter jag och tittar på tv och tar det lungt bara.

Ikväll ska kl 21:15 ska jag och Sandra på Twilight!
Gud så spännande! Jag älskar filmerna.
Hoppas den är bra, vissa säger att den inte är så bra medans vissa tycker den är jättebra.

Ne man kanske ska börja plocka ner sina saker och fixa lite här.
Vi hörs=)


<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: