16/11
2011-11-16 / 15:47:50 / Allmänt

Hallå:)

Idag blev det en kort dag, jobba förmiddag.
Sen åkte jag hem åt lite lunch, och sen kom Therese och hämta mig.
Vi åkte ner på AF och fick veta massa saker om hur man ska ta sig till och vad man ska tänka på när man drar till Norge. Haha shit vad saker alltså, snurrar lagomt mycket i min skalle nu.
Men ifall det inte blir har vi i.a.f en reservplan och det är Sthlm!
Vi får se hur allt blir men förhoppningsvis blir det såklart något av de. Är sjukt peppad!!:D

Detta kommer bli bra och jag längtar till att få göra något annat, flytta till ett annat ställe ny stad och nya människor. Det är det jag vill nu! Finns ingenting som kan stoppa mig nu!!

Ska om en stund promenera ner till min farbror där jag blivit bjuden på middag och så bli det lite mys med kusinerna.
Är inte alls avis på dem. Åker bara till GranCanaria nästa vecka borta 2 veckor.
Skönt?

Ne nu ska jag vila ett tag på soffan innan jag ska gå!
Är hemma hos mamma o pappa nu också!

Hörshej!!

Rebecca jag och Christian! Mina underbara syskon:)<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: