14/11
2011-11-14 / 20:12:56 / Allmänt

Idag är det den 14e och för precis en månad sen försvann Mattias ifrån oss.
Tände ett ljus för dig idag också vid 18:00 och satt och tänkte.
Jag hoppas att du har det bra var du än befinner dig :)

Har jobbat idag förmiddag bara, sen tog jag och Therese en promenad ner till ÖoB.
Vi har bokat in ett möte nu på onsdag kl 13 då ska vi ner och prata med en som ska hjälpa oss med Norge osv.
Känns as bra och att han är jätte trevlig:D blir nog as bra.

Drog sen och träna i 1½ timme.
Så jäkla gött. Sprang i 20 min, trodde jag tappat allt och att jag inte skulle orka någonting.
Men gick hur bra som helst.
Körde mest styrka sen, vill ändå inte gå in och köra för hårt.
Sen har jag sagt upp mitt medlemskap på Golds, känns trist men det är 3 månaders uppsägningstid och då min sista träningsdag är 15e februari, förhoppningsvis är jag inte kvar i Östersund då.

Imorgon jobbar jag heldag, försöker ta så mycket extra tid som möjlig så jag kan jobba heltid.
sen 16:15 till 18:15 ska jag ta hand om lillgumman:D


En bild på Mattias som jag tagit när vi fira Nyår i Häggnäset och när vi var upp på fjället:)


2 Kommentarer
Emma:

Du skriver inget om din pojkvän längre. Flyttar hem igen, och ska börja jobba i norge. Har det hänt nåt mellan er? Kram!

P.s Lycka till med nytt jobb....



SKRIVET DEN: 2011-11-16 KL: 13:50:17
Marielle:

För att jag har gjort slut.

Ska jag behöva skriva om det i min blogg? Åh :)

Tack så mycket Vi får se vart jag hamnar :) Ska bli kul att testa något nytt



SKRIVET DEN: 2011-11-18 KL: 20:00:02 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: