13/11
2011-11-13 / 14:10:02 / Allmänt

Grattis på farsdagen världens bästa Pappa som alltid ställer UPP! :)<3

Igår jobbade jag, var jättekul att ta hand om lille tjejen :) så söt!
Vi tog en promenad från odensala till torvalla hit hon fick hälsa på mamma och pappa också, haha hon bara skratta , en riktigt glad prick jag får ta hand om!
På tisdag ska jag träffa henne igen , ska bli mysigt:)

Slutade 16, sen gick jag hem och la mig på soffan och vilade 1h sen kom Therese , vi tog det lungt och snacka massa skit som vanligt haha;)
Så det var en lugn lördagskväll!

Snart ska jag mamma och pappa åka iväg till Mr husmans och äta farsdags lunch/middag!
Ska bli gott.

Imorgon startar mitt liv igen, med träningen alltså.
Imorgon ska jag dra på golds på badet och köra i gymmet. Nu jäklar!!
Jobba 8-12 sen bli det ner på AF med therese och kolla jobb och boka in möte.

Therese sover hos mig inatt, känns bra.
Ska börja plocka ihop saker och flytta upp pappas mosters saker osv från förrådet och försöka ställa tillbaka allt.
Slutet av novermber denna månad flyttar jag hem till mamma o pappa;) haha.
Blir bra. Nästa år börjar mitt NYA liv!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: