1/11
2011-11-01 / 10:56:56 / Allmänt

Ny månad.
Välkommen 1a november!

Idag åker jag och Therese med tåget till Sthlm.
Ska bli så kul.
Imorgon blir det att göra stan sen tagga till Rihanna och sen utgång :D, och nu får vi hoppas att konserten blir av när hon ställde in den igår i Malmö. usch tycker verkligen synd om dem som längtat så mycket.

Fredag ska jag på mattias begravning i kungsör, vet att den kommer bli hur fint som helst.
Jag och Therese åker till E-tuna där fina sofia hämtar upp oss.

Blir nog utgång fredagkväll & lördag med syster!
Ska bli så kul att träffa henne ikväll<3 saknat henne så himla mycket.

Ligger i sängen och myser fortfarande, ska ta mig ett bad tänkte jag sen äta en god frulle.
Ska se till att allt är nedpackat och sen ska jag diska och städa upp det mesta så det är fresh när jag är tillbaka.

puss



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: