11-11-11
2011-11-11 / 23:10:39 / Allmänt

Jaha, då var det fredag och den speciella dagen, eller?
11-11-11 som alla skrivit på facebook, nyheterna och tidningarna.
Har direkt inte missat. Haha ne men det är lite roligt faktiskt:)
Förstår varför folk gifter sig idag också.

Jobbade till 16 idag, sen kom mamma och hämtade mig på jobbet.
Det var snorhalt imorse när jag cyklade till jobbet, sen har det varit dimma hela dagen också, inte så kul att cykla då.
Sover i.a.f hemma hos mamma o pappa i helgen!
Vi åt på Eastern Palace ikväll, mysigt och gott.

Nu ligger jag i sängen och tittar på Modelljaktan:)
Imorgon ska jag jobba 10-16 :) Ta hand om min jobbarkompis dotter, så söt:)  Ska bli kul att få testa något nytt också!

Ne vi hörs imorgon:)

puss & godnatt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: