10/11
2011-11-10 / 21:48:06 / Allmänt

Hejsan:)

Idag har jag jobbat, sen skulle jag & Therese på AF, men hon mådde inge bra idag,
Försökte ringa mannen som vi ska träffa nästa vecka förhoppningsvis ska han hjälpa oss med Trondheim osv. :D
Han var dock på tjänstresa och tillbaka på måndag! Så ska ringa då och boka tid så fort som möjligt.

Jag flyttar i.a.f hem till mamma och pappa slutet av denna månaden!
Eftersom jag vill kunna spara lite pengar innan vi drar nästa år sen trivs jag inte alls bra i denna lägenhet även fast den är stor och bra osv.
För dyr hyra att ha själv också. perfekt om man är två:)

Har i.a.f varit hos min jobbarkompis ikväll och fått lära mig massa saker om hennes barn som jag ska ta hand om!
Så himla söt. Det ska bli så himla kul att få ta hand om henne:)
på lördag jobbar jag 10-16 och ska vara med henne. Mysigt:)

Skönt med helg imorgon, ska bara ta det lungt, lördagkväll ska jag sova i Torvalla sen umgås med Therese tror jag, myskväll :)

Kollade nyss igenom bilderna från Sthlm nyss! haha alltså vafan?
det är BARA festbilder, har inte tagit ett enda kort från när vi fikat eller varit på stan, haha sjuk trist:D Men jag saknar allt redan!


5 Kommentarer
Saga:

Bodde inte du med Mathias?:O



SKRIVET DEN: 2011-11-11 KL: 21:05:06
S:

är du inte tillsammans med mathias? :S



SKRIVET DEN: 2011-11-12 KL: 12:57:36
Marielle:

Nej, vi är inte tillsammans längre:)



SKRIVET DEN: 2011-11-12 KL: 20:43:27 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
s:

oj hur känns de?trodde det var så bra mellan er!



SKRIVET DEN: 2011-11-13 KL: 18:15:57
Marielle:

Känns bra:)

Ja det var väl bra, men det var inte på samma sätt, kännde inte samma sak som jag gjorde förut, och då kan man inte leva tillsammans när man inte älskar på samma sätt.

Vi är bra vänner och pratar som vanligt med varandra:)



SKRIVET DEN: 2011-11-14 KL: 21:30:03 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: