Sun is up!
2011-05-28 / 16:56:34 / Shopping

Idag har det varit bra väder tack & lov!
Igår regnade det konstant hela tiden.

Igår var jag på stan och skulle shoppa, men blev inte alls så mycket som jag hade tänkt mig.
Var jättetrött och seg eftersom jag klev upp kvart över fem, men lite blev det, ska slänga upp bild!
Drog hem och vila en stund och älskling lagade mat.

Sen kom Therese hit, vi satt och drack och hade mysigt.
Drog sen ner på Marité som hade säsongspremär för sommaren.
SJUKT mycket folk, fyfan.
Men hade i.a.f kul!

Var vaken imorse när Mathias skulle åka och jobba, sen somna jag om och sov till 11, gick upp och duscha sen gick jag upp på stan och fika med mamma & pappa, gick på stan med mamma och shoppa!:D
Hitta lite mer, varit en mysig dag, har fixat morsdags present och lite inför Therese student ;) På onsdag smäller det , fasen vad kul! vill också ta studenten igen:D

Detta är vad jag shoppat!








1 Kommentarer
Linnea:

99 spänn för jeansjackan är ju galet. jättefin är den! :)



SKRIVET DEN: 2011-05-28 KL: 21:17:15 URL: http://liinneaschoice.wordpress.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: