what a day!
2011-03-28 / 22:32:12 / Allmänt

Heej..
Vilken dag jag har haft.
stängde 17:30 , cyklade hem och var hemma vid 18 tiden, åt och sen däckade jag i sängen var så trött!!
Sov till 19:30 och tänkte att nu kommer jag inte kunna somna ikväll.
Tog och bytte om till träningskläderna och körde ett hårt pass här hemma från bodywork dvd;n.
Älskar verkligen den.

Ligger i sängen just nu och tittar BB, spåra det lite ikväll eller? haha herreeegud.
Imorgon jobbar jag 6:45-16, sen ska jag nog cykla till badet och gymma lite;)

Hoppas ni haft en bra dag.
saknar min äskling otroligt mycket, vi hann aldrig ses nästa förra veckan:(
älskar min mathias och snart har vi 2 år tillsammans!

Godnatt!


puss på min fina Therese!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: