vädret???
2011-03-23 / 17:17:53 / Allmänt

Vad är det för fel på vädret? satans aprilväder säger jag bara och det är inte ens april ännu......,
nu är det as fint ute, klarblå himmel och sol, för 1timme sen var det snöstorm? wtf..
Ge mig värme och riktigt vår!!

Idag har jag haft en betydligt bättre dag på jobbet, skönt!!
Har haft inskolning denna vecka också, en liten kille som ska börja hos oss, kul!!

Ska snart träna ett pass på bodywork skivan, sen bara ta det lungt.
Fan vad kul det är att träna när man kommit igång riktigt. Tränat nästan varje dag nu sen jag blir frisk.
Imorgon blir det Step in med Hanna efter jobbet, ska ta cykeln, jag ber till gud att det inte är snöstorm när jag ska cykla dit.

jag gillar torsdagar, för då vet man att det är helg snart, så skönt!!
Therese kommer med bussen 14:15 och jag slutar 13:30 på fredag, så åker ner och möter upp henne på buss-stationen sen blir det shoppa loss en sväng på stan:D
ÅH vill ha helg nu, känner på mig att denna helg kommer bli så himla rolig!!

Ne nu ska jag byta om till träningskläderna.
Hörs senare gullisar.


saknar min fina älsklings syster!:')

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: