tröttis!
2011-03-29 / 19:11:42 / Allmänt

Hejsan!!

Idag blev det jobb mellan 6:45-16, planerade en timme när jag kom till jobbet, lite saker som skulle fixas.
Efter jobbet så cykla jag till Step in och körde ett hårt träningspass.
Elin var där och tränade också, så vi träna lite tillsammans på slutet.

Imorgon blir det samma, slutar 13:30 och ska cykla direkt och träna i gymmet, känns så himla bra att träna.
LOVE IT!:)

dock är jag helt slut nu och är jättetrött.
Så nu kan man glömma att vila lite.

Imorgon har jag öppning så vill gärna inte försova mig, men gör jag aldrig heller.
Ska bli skönt att åka till stugan på fredag och vila upp sig, har också tagit ledigt på fredag:)
SKÖNT!
Så nu jobbar jag bara onsdag & torsdag.
Vad skönt :)

Ikväll ska jag bara ta det lungt!
Förlåt för att jag har sämsta bloggen ever, hahahaha


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: