tränaa!
2011-03-16 / 21:40:04 / Allmänt

Har kört en timmes träning här hemma, körde ett corepass!
Svin skönt, sen körde jag med hantlarna.
Tog mig ett skönt bad sen:)

Imorgon blir det Step in :)
Ska bli skönt att få sluta halv 2 imorgon.
I måndags öppnade jag 6:30 tisdag 7 onsdag (idag) 6:45, mitt schema är egentligen inte så, har bara en öppning en gång i veckan, men har varit tvungen att ställa upp för folk är sjuk och nya vikarier:)
och imorgon börjar jag 7, haha.. aja skönt att få dra och träna sen!

Fredag har jag sovmorgon, börjar 9, ska bli så himla skönt, dock stänger jag:)
Men oftast så är det aldrig barn till halv6 en fredag.

Ligger i sängen nu och tittar på efterlyst, sen blir det BB och sen sova!

PÖSSSSSPÅER


En taggad Marielle innan träning, WEHO!!
fresh man är, NOT!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: