sunday!
2011-03-13 / 15:23:16 / Allmänt

Hallå!!

söndag och imorgon är det ny vecka, öppnar imorgon 6:30 - 16, blir en lång dag, men från halv 2 har min avdelning planering. Så jobbar inte i barngrupp hela dagen.

Igår blev det melodifestivalen, ville ju se vem som vann, och jag tkr inte saades låt är bra, pinsam text och ja, han är trots allt 20 år? man undrar ju:D
aja, blev lite kaffe och beilys också, mums:)

Haft en supermysig helg med älsklingen! Längtar tills jag vet klart hur det blir med mig och jobbet, ska nog få skriva på lite papper, sen ska jag nog börja leta lite lägenheter!

Nu peppar man till en ny vecka, mycket jobb och träning som står på schemat, och annat :)
Blir en bra vecka känner jag!

Igår var vi ute i finvädret och tog lite bilder!





Tycker älsklingen passar i mina pilotbrillor;) snyggingen!!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: