sömn!
2011-03-31 / 13:42:17 / Allmänt

Hallå..

Imorse klev jag upp kl 7, vart helt bubblig i magen och ont i huvudet, gick ner och åt en filtallrik och åkte på jobbet och hade planering, var helt konstig i magen:( och jag mådde inte bra.
Gick hem efter min planering.
Tror jag tränat för hårt och ätit för lite, inte så smart, när jag kom hem sov jag från 9:30 - 13:00 hahah inte okej!!
Har ätit nu och mår mycket bättre.

och fått sömn, har sovit kasst dem senaste dagarna, så det är inte så konstigt att man må dåligt och inte orkar någonting.
Skönt att man får en ledig dag imorgon. Ska ha en lugn helg och vila mycket, ska bli skönt att komma till stugan,<3 Där kan man koppla av riktigt!

Tänkte ta mig ett varmt bad nu och bara koppla av, sen börja packa så jag har det klart.
Ikväll sover jag hos älsklingen<33, saknat som bara den.

Uppdaterar mera sen:)
Hoppas ni mår bra.
Kram!


Ska pussa massor på mitt hjärta<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: