skönt!
2011-03-19 / 15:47:42 / Allmänt

Hallå!

Kom hem 14:30 från step in, cyklade idag, jätte härligt väder med när jag skulle cykla dit så var det motvind så satans jobbigt, var svettig när jag kom fram haha.
Tränade 1½ timme! Sjukt skönt, det var bara jag och en annan i hela gymmet, as skönt!
Sprang på hastigheten 10,5 i 25 minuter var helt död efteråt!
rodde i 10 minuter och lite crosstrainern, gick sen upp på övervåningen där jag var helt själv! Körde alla styrkemaskiner sen hoppade hopprep och magövningar.

Var så slut efter detta träningspasset, jag gav verkligen ALLT! Men det gör jag alltid, men det här var det bästa på länge.
Duschade uppe vid relaxen, och sen cyklade jag hem, skönt att det inte var motvind!
När jag kom hem tog jag tag i tvätten och sen tog jag en kopp te och titta på gårdagens BB.

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra!
Gud vad man hinner med mycket när man kliver upp tidigt, love it!

-4 kg har jag gått ner i.a.f är jätteglad :)


1 Kommentarer
Saga:

4 kg? :O Oj vad du har kämpat! Hur gör du mer än att bara träna? Alltså vad äter du för mat? :) Om man får fråga :P



SKRIVET DEN: 2011-03-20 KL: 13:54:47 URL: http://saganmin.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: