Min helg :)
2011-03-27 / 18:39:30 / Allmänt

Har haft en helt underbar helg, har shoppat, festat och varit på badet och haft mysigt på relaxen sen åkte jag & Hanna massa rutschkana, haha as kul!!
Tror jag ska börja gå in på badet mera, så himla skönt att gymmet plus badet ingår i samma pris.

Hade superkul ute igår, vi åt 3rätters här hemma, sen kom Hanna och hämta oss, satt och drack massa vin, sen tog jag och Tessan taxi in till stan, Hanna skulle jobba idag så hon kunde inte följa med ut.
Drog på olearys, Ständdukt Blakk spelade:D Svin bra, haha

Idag har man varit as seg och lite bakis, as ont i magen, har inte druckigt på länge och varit ut, så klart magen reagerar på det.
Ska bli skönt att träna igen till veckan:D

Lite bilder från helgen














1 Kommentarer
MarielleGrääs:

hahaha ;) deeeet kooommer mera!



SKRIVET DEN: 2011-03-27 KL: 19:18:12 URL: http://lenamarielle.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: