mamma mia!!
2011-03-22 / 19:21:48 / Allmänt

hahah, mamma mia vilken dag alltså.
Skoja inte, uääääääääääääää..
Öppnade 6:30 och jobbade till 15:30, var lite kaos på ef och jag var den enda personal på min avdelning, min andra jobbarkompis som jag jobbar med var tvungen att ta min planering, och den andra vaba på ef.
Så kom in en vikarie, gick bra, men lite snurrigt.

Hade klätt på alla kläder dem minsta efter mallanmål för att vi skulle gå ut, och när jag tittar ut och alla är påklädda så är det STORM alltså riktigt snöstorm, jag skämtar inte heller.
Ville dö en stund, var så trött efter att ha tagit på massa kläder plus galonkläder.
ah ni fattar säkert.
Dem gick ut i.a.f och E-B såg att jag var så trött så jag fick gå vid 15:15, haha :)

Cyklade mot badet, i snöstormen, jag var så arg och trött, ville bara hem till sängen.
Men ne jag cyklade och det kändes som jag inte kom någonstans. Stannade till vid mammas jobb och lämnade cykeln där, var helt blöt och dyngsur om fötterna.
Så jag gick sista biten, äntligen framme, tränade väldigt hårt, och det var riktigt skönt!!
Mamma kom och hämta mig för jag vägrade att ta cyklen hem i snöstormen.

Tog mig ett härligt avkopplande bad när jag kom hem och sen åt jag lite.
Ligger i soffan nu och är dyngtrött.

Det var min dag det.
Hoppas dagen blir bättre imorgon :)

Imorgon har jag planering mellan 8-9, slutar 16:30!


saknar min snygging<3

1 Kommentarer
Sandra Göransson - En blogg om allt möjligt:

Haha ja ikväll :p börjar man träna runt fyra är man ju hemma till sex! Istället för att träna på dagen så man är klar till typ två! Hihi



SKRIVET DEN: 2011-03-22 KL: 22:29:08 URL: http://sandragoeransson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: