jobb,träning & bio!
2011-03-30 / 20:58:23 / Allmänt

Hallå!!

Idag har man hunnit med väldigt mycket måste jag säga!
Öppnade 6:30 idag, sen slutade jag 13:30, cyklade till badet och tränade ett grymt pass!
Riktigt skönt, sprang 25 minuter idag, skitnice:D
Sen styrka och magövningar på slutet!
Cyklade hem i det fina vädret, riktigt skönt har det varit idag.

Vilade en stund, sen åkte jag mamma & pappa ner på stan, vi tittade på den underbara filmen " Hur många lingon finns det i världen"
Så underbar film och man blir verkligen rörd, hur duktiga är dom inte ?
Bäst!!

Ger filmen 5/5 helt klart!!!

Imorgon jobbar jag 8-16:30, hade lite planering först, sen ska jag hem och packa inför helgen, sen drar till älsklingen, ska sova där och det ska bli jättemysigt.
och på fredag runt 10 tiden kommer mamma & pappa och hämtar upp mig så åker vi till stugan!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: