In the car!
2011-03-04 / 16:04:06 / Allmänt

Sitter i bilen just nu :D!
Lånat pappas Telia 3g turbo. Svin bra:D!
Jag hoppas det funkar uppe i stugan så jag kan blogga lite:) och lägga ut massa härliga bilder när jag kör skoter;).
Är jättefint väder :)

Fick sluta 13, frågade om det gick bra att jag gick 30 min tidigare, vi hade bara 5 barn:D
Har varit hur lungt och skönt som helst, sen hade våran avdelning planering idag, så vi har suttit och planerat och pratat hur det går för mig ;)
Till veckan är det Spotlov vilket innebär att många barn är lediga, i.a.f från våran avdelning, vi kommer högst ha 8 barn, sen 4. Så kommer hjälpa dem andra avdelningarna som har nästan alla barn och sen sitta och planera massa!

Hoppas ni får en toppen helg allihopa!

btw, igår så klippte mamma lugg på mig
visst blev det bra :D?
jag är nöjd!




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: