Happy!
2011-03-15 / 20:04:13 / Allmänt

ÅHHHH, så satans skönt det var att träna!
Alla maskiner var dock upptagen när jag kom dit, utom cykelmaskinerna, så börja cykla lite och värmde upp, sen sprang jag på nivån 10 i 20 minuter, SVINIGT skönt, och så har man as bra musik också, men blir så  less när låten är slut så kommer typ en as lugn låt, har ni varit med om det?
Så sjukt jobbigt, man vill ju ha partymusik att springa till, haha iaf jag! Ska fixa en lång 30 minuters låt, tror jag har en som är från sensation:D

Efter det körde jag 10 min på crosstrainern, gick därefter upp på övervåningen och hoppade hopprep, mindre kul när en hel grupp stod och vänta på ett träningspass och alla glor rakt fram på mig medans jag hoppar.

Så satans frustrerande. Gick i.a.f as bra
Lite styrka på slutet.
Underbart träningspass!

Imorgon börjar jag 6:45-16, och fint väder ska det bli!
Glad att man har det jobb man har, vi är ute så mycket vi bara kan där jag jobbar:D




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: