godmorgon!
2011-03-02 / 08:36:01 / Allmänt

Underbart att vakna upp och se solen skiner idag med!
Blir så glad, har precis ätit en god frukost och ska snart bege mig mot jobbet!
Idag har jag stängning och jobbar 9-17:30 !

onsdag redan idag, och ikväll hoppas jag att Mathias kommer hit, vi har inte varit med varandra på jättelänge nu.
och på fredag skulle jag egentligen gjort mina naglar, men har bokat om till nästa fredag, jag ska följa med mamma & pappa till Gäddede, där våra stugor är:)
Ska bli så otorligt skönt att få komma iväg lite, hoppas på att man kan köra lite skoter!
och njuta i solen, ska även träffa Therese som jag firade in nyåret 2010, har inte träffats sen dess, lite sjukt!
Ska bli jättekul:D!

Ne nu ska jag borsta tänderna sen cykla iväg till jobbet!
Ha en bra dag:)


jag & söta Therese:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: