GLAD:D!!
2011-03-24 / 20:26:01 / Allmänt

Idag har det varit en jättebra dag!
jobbat, sen cyklade jag i snöstormen och motvind såklart till badet, as jobbigt men det var det värt!!
Tränade med Hanna, ett bra pass, riktigt skönt var det.

Sen hämtade jag mitt löshår som jag beställt:D Tog bara 2 dagar. Riktigt fint är det!!
Skönt med Clip on också.
Sen när jag kom hem kolla jag min lönespec, helt underbart med LÖN, är så himla glad:D
imorgon ska det shoppas.
Skönt att man bara har datorn och gymmet att betala, redan betalat mobilräkningen.
Ibland är det skönt att få bo hemma och spara pengar!

Samtidigt som man vill flytta hemifrån!

Imorgon börjar jag 7-13:30
Tar bussen direkt in till stan och sen kommer Therese med bussen 14:15, blir en shoppingtur, sen hem och äta middag och dricka och sen dra troligtvis till Hanna.
Sen utgång!!!

LÄNGTAR


Snöstormen, kul att cykla i sånt här väder va?
vad tycks:D?


LÖN+Mitt fina hår:D

1 Kommentarer
linn:

Hej! :) Har du fått fram dieten, eller vet du vad den heter så att jag kan googla den? :) Hoppas du och tessan får det mysigt i helgen förresten :)



SKRIVET DEN: 2011-03-24 KL: 22:19:49 URL: http://linnjonasson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: