GLAD!
2011-03-07 / 22:10:05 / Allmänt

Hallå:D!

Idag var det en hur bra dag som helst på jobbet.
Var ute hela förmiddagen och sen gick vi in och åt lunch, sen gick vi ut igen, hade 4 barn idag och 2 av dem gick hem 12, så har varit en underbar dag!
Gjorde världens borg till ungarna ute, tror jag aldrig skottat så mycket snö:D!
Blev riktigt bra, kan ta kort på den imorgon ska ni få se;)
Var helt slut sen.. haha.

Gick hem vid 16 tiden, var jätteskönt att promenera hem! Skönt med plusgrader och sol nu.
Träffade även Therese ikväll, vi åkte upp till torvalla c och solade på sunvision, superskönt och nya rör:D

Kollade sen på " en unge i minuten" hur mysigt som helst, ååh vad mysigt med en lite knodd hihi:)

Iaf är jag JÄTTEGLAD:D Ska få fortsätta jobba fram tills September troligtvis, i.a.f hela sommaren, och jag är så himla glad för att jag får jobba på förskolan hela SOMMAREN! jag är överlycklig!:D

Nu ska jag se BB och sen sova!

imorgon blir det jobb 7:45 - 16


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: