:D
2011-03-17 / 17:36:58 / Allmänt

ÄR SÅ GLAD!!

Har fått anställning till augusti, så himla roligt. Blev så glad!!
Så ska jag få jobba hela sommaren på förskolan,
älskar mitt liv:D Sen får jag dubbla löner nästa månad, eftersom jag skrivit T3:a så får jag det jag jobbat i Mars och sen april lönen, två löner alltså ;) inte helt fel!!

Slutade 13:30 idag, och cyklade iväg till Storsjöbadet och tränade 1h, är heeelt slut,
vilket satans pass jag körde.
Var dyngsvettig och kände mig seriöst inte fräsch, tur att det var typ 4 personer i gymmet , skönt att träna så tidigt också, inga maskiner eller andra saker är inte upptagen.
Cyklade hem sen i MOTVIND, kul eller? fyfan var så tröttttt!

Har vilat lite nu, sen ska pappsen skjutsa mig till Mathias,
ska ta mig lite mat nu.

Imorgon börjar jag som sagt 9, ska köpa lite fika också och bjuda på, mig slipper dom inte;)
Sen ska jag hänga med Therese!


glad :)


3 Kommentarer
Sandra Göransson - En blogg om allt möjligt:

Men åh vad roligt gumman! Grattis :D



SKRIVET DEN: 2011-03-17 KL: 19:45:46 URL: http://sandragoeransson.blogg.se/
Sandra Göransson - En blogg om allt möjligt:

ja jag vill gärna ses! :D vi kan höras senare och bestämma nåt då? :D puss!



SKRIVET DEN: 2011-03-18 KL: 15:24:37 URL: http://sandragoeransson.blogg.se/
linn:

hej marielle! tänkte höra om du har kvar "receptet" på den där dieten du och din mamma körde för ett tag sedan? Till frukost drack man typ bara en kopp kaffe?



SKRIVET DEN: 2011-03-18 KL: 17:43:36 URL: http://linnjonasson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: