5/3
2011-03-05 / 16:34:06 / Allmänt

Hallå:D!

Imorse vaknade jag halv 9, klev upp direkt och åt frukost!
Sen tog jag på mig kläder och gick upp till farmor och lämna ett paket med en bild på mig & rebecca och christian och ett fint kort, hon har ju fyllt 82 år:)
go farmor!

Sen åkte jag & mamma upp till byn som vi säger och köpte bensin till skotern!
Sen när vi kom tillbaka så drog vi direkt ut på "Holmen" där vi bruka sitta och grilla och ha det mysigt!
Jag har kört skoter, fiskat lite, och ätit kolbulle! GÖTT VA?
korv med bröd också.

Är inne i stugan nu och diggar musik och har taigt mig en ÖL, jag dricker aldrig öl, men igår fick jag smaka en öl av pappa, Gösser heter den, jättegod :D

Ska snart duscha, sen ska jag börja fixa mig lite, ikväll kommer snälla Charl-Philip och hämtar upp mig, han ska skjussa mig till Therese som bor inne på byn;)
Vi ska snacka och dricka lite rosévin, kommer bli en mysig kväll!

Blir nog en bildbomb imorgon när jag kommer hem, internet är svinsegt här i stugan!

HÖRS DÅ!:D

5 Kommentarer
Anonym:

Kan du inte berätta vad du tycker om aco spotless produkterna du köpte förut :)?



SKRIVET DEN: 2011-03-06 KL: 15:01:12
Anonym:

Kan du inte också berätta vad alla de produkterna kostade? :) (aco spotless)



SKRIVET DEN: 2011-03-06 KL: 15:02:33
Marielle:

Det kostade 298:- :)



SKRIVET DEN: 2011-03-06 KL: 17:53:21 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Anonym:

Var dom bra, hjälper de? värd att köpa? :)



SKRIVET DEN: 2011-03-07 KL: 20:32:49
Marielle:

Jag har som sagt aldrig haft dålig hy, mycket finnar osv, men jag tycker det funkar skitbra och hyn blir fräsch och mjuk :D Köp, lätt värt pengarna,inte ens dyrt:)



SKRIVET DEN: 2011-03-07 KL: 22:35:30 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: