3/3
2011-03-03 / 16:42:49 / Allmänt

Hallå:D!

Har gått superbra att jobba idag, tror det aldrig blåst så mycket som det gjorde idag på förmiddagen, dem minsta barnen ramlade omkull! haha och alla madrasser blåste bort.
Så det var faktiskt inte så kul att vara ute.

Jag fick gå lite tidigare idag hade bara 1 barn kvar, och sista barnet gick hem 16!
och imorgon öppnar jag 6:30 och slutar 13:30 och imorgon har vi bara 7 barn:D!
Skönt :)

Igår kom älsklingen hit, vi hade jättemysigt!! Saknat honom så!
Imorgon åker jag till stugan, så jag ska börja packa nu faktiskt så allt är klart tills imorgon.

btw, fyfan vad jag trivs på mitt jobb, jag älskar barnen och personalen jag jobbar med, och jag trivs sååå bra på den avdelningen jag är på!
Jag tycker om föräldrarna så mycket, dem är så trevliga och snälla och säger massa snälla saker till mig:D! Blir så glad!
Har haft storsamlingen hela veckan också, har varit jättekul, och jag har gjort massa roliga saker som dem aldrig gjort förut, och det uppskattar barnen så himla mycket, gud vad dem tycker det är roligt med nya saker !:D

Såhär ser jag ut idag : )


Vad tycker ni om mitt hår:D?
Ska klippa topparna, men håller på sparar till långt!:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: