2/3
2011-03-01 / 16:12:27 / Allmänt

Hallå!

Idag har det varit en jättehärlig och solig dag, skönt!
Lingonloppet var idag och alla barnen kämpade på och åkte flera varv, den minsta som åkte i loppet var bara 2 år:D Så himla duktig..
Medans alla barn åkte och alla föräldrar stod och hejade hade jag fullt upp med typ 7 småbarn så det var lite kaos men gick bra!

Pratade även med chefen idag som var och kollade på barnen som åkte, ska få jobba hela Mars och sen kan det troligtvis bli längre:D Känns himla skönt att få veta,
Trivs så himla bra.

Jobbat 7-15:30 idag så är lite trött.
Ska lägga mig och vila, sen träna lite, dock hemma.
Tror det blir träning på Step in nästa vecka, eller till helgen:)

Uppdaterar mera sen!


Förra veckan så tog jag och städa i garderoben och har tagit över brorsans, så nu har jag bara klänningar i en garderob! 18 stycken "bara"

1 Kommentarer
Marre:

Klänningar kan man aldrig få för många av ;)



SKRIVET DEN: 2011-03-01 KL: 20:27:12 URL: http://maaarree.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: