21/3
2011-03-21 / 18:19:51 / Allmänt

Hallå!

Idag gick det jättebra att jobba, riktigt slaskväder nu alltså 7+ och det är feta vattenpölar ute, kul.. NOT!!
Men barnen älskar det!

Slutade 16, idag har jag också skrivit på anställningspapper :D
Tränade Corepasset på bodywork dvd;n gillar det jättemycket, 30 min också men så satans jobbigt.
Efter det körde jag med hantlarna. Helt slut:D

Skönt att man kan träna hemma någon dag när man känner att man inte vill dra till Step in.
Imorgon öppnar jag 6:30 - 15:30 , efter jag slutat drar jag direkt till Step in och tränar i gymmet. LOVE!;)
Med Sandra troligtvis, hoppas jag!!

Ikväll ska jag träffa Therese, vi ska sola, ovanligt eller?



I helgen kommer fina Therese till mig, <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: