12/3
2011-03-12 / 14:18:43 / Allmänt

Hejsan:)

Igår fick jag sluta vid 3, åkte med bussen direkt till stan,
Gick till 34ans Spa där Bibbi har sin salong och gör naglarna, jag hade tid 16:15 odch blev klar 18:15, SHIT vad lång tid det egentligen tar, men det var kul och trevligt, dem bjöd på massa kaffe och fika!
Jättemysigt var det, och dem körde lite afterwork musik;)

Dem har även massage, handmassage,soldusch m.m. bara att gå in på deras hemsida och boka tid om ni vill=)!

Sen gick jag till älsklingen, åt middag, sen gick vi till hemmakväll, köpte filmer som kostade 19kr styck!
FYNDA:D

Idag klev vi upp tidigt, varit på gregoriemarknaden, sen en runda på stan, supermysigt, nu är vi hemma hos mig, ska gå ut en sväng och fota lite tror jag, går inte att sitta inne när det är sånt här väder!

Här är bilder på mina nya naglar! Gelénaglar:)




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: