10/3
2011-03-10 / 17:13:24 / Allmänt

Hejsan!

Jag som stängde idag, fick slut på barn efter 16, är väl bara för det är sportlov också, så himla skönt, så jag kodade och låste, tror jag aldrig stängt på en förskola så tidigt nångång:D

Igår blev det ingen bloggning för att jag sov hos älsklingen, efter jobbet hade jag tid 14 hos tandläkaren, kollade hål och mina visdomständer, inga hål och betala bara 70 kr! Tack gud.
Åkte sen till badet och tränade, fyfan vad jobbigt det var att springa, jag som sprang hur länge som helst förut och det kändes så bra, sprang 10 min nu och var dö trött!!

Synd att man blev så satans sjuk så man var tvungen att ha världens uppehåll!
Men det är bara att sätta igång igen, tränade med Elin :)

åkte hem och åt en snabbis sen fick jag skjuts till älsklingen, hade hur mysigt som helst, och imorse hade han fixat frukost<3, världens bästa kille:)

Har i.a.f haft otorligt lungt denna vecka på jobbet, lite barn och väldigt lungt som sagt.
Imorgon har vi 2 barn, dem kan bli lediga också så isåfall har vi inga barn, och dem andra två avdelningarna har bara 5 stycken barn!
Kommer troligtvis få gå hem mycket tidigt, och imorgon ska jag ÄNTLIGEN göra mina naglar, så himla nice:D

och i helgen blir det lungt och en massa mys med hjärtat, resturang/bio och annat kul står på schemat!

Ikväll ska jag sola med Therese... igen;)


Färgade håret i tisdags, så är lite mörkare, kan ta en ny bild senare och visa:D!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: